زیر چتر آبی - Under the blue umbrella

زیر چتر آبی - Under the blue umbrella

فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی ... ما زنده به آنیم که آرام نگیریم *** موجیم که آسودگی ما عدم ماست
زیر چتر آبی - Under the blue umbrella

زیر چتر آبی - Under the blue umbrella

فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی ... ما زنده به آنیم که آرام نگیریم *** موجیم که آسودگی ما عدم ماست

جنبش وال استریت؛ نمایش آیینی دانشوران ارشد یهود

http://img.tebyan.net/big/1385/12/661834368153231291472131822919012161243201.jpg

جنبش وال استریت؛ نمایش آیینی دانشوران ارشد یهود

*************************

کیفیت نمای ظاهری و بیرونی یک ساختمان الزاما بیانگر محتوا و وضعیت درونی آن نیست و در بسیاری از موارد اختلافات فاحشی مابین این دو بعد دیده می شود و چه بسا موجب فریب مخاطب  نیز گردد.

رویدادهایی که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم و به جنبش وال استریت مشهور است با مطلب فوق رابطه ای تنگاتنگ دارد و میان واقعیت و آنچه در رسانه ها به آن اشاره می شود فاصله زیادی دیده می شود.

هر چند مطالبی را که در ادامه می خوانید ممکن است باعث شگفتی شما و یا حتی خشم برخی دیگر گردد اما انتظار می رود تا پایان مطالب شکیبایی خود را بر هر چیز دیگری مقدم شمرده و از پیشداوری و برداشت همراه با تعصب غیر ضروری پرهیز کنید.

بیش از بیست سال پیش کتابی را می خواندم که در آن مطالبی تحت عنوان پروتکل های یهود  نوشته شده بود و نویسنده در آن سعی داشت تا به خواننده بفهماند که در دنیا، توطئه بزرگی در جریان است؛ توطئه بزرگان و دانشوران یهودی که می خواهند با اجرای یک سلسله برنامه هایی که در قالب بیست و چهار پروتکل تنظیم شده است بر دنیا تسلط یابند و بقیه انسانها را به زیر سلطه خود در آورند.

در ابتدا گمان کردم که این نوشته ها خود نوعی توطئه است و کسانی قصد دارند با زیرکی هر چه تمامتر مردم را علیه قوم یهود یا صهیونیستها بشورانند و به نظر می رسید که این روش بسیار سودمند نیز بود زیرا وقتی آدمهای روی زمین بفهمند که افرادی قصد دارند با برنامه ریزی و حرکت گام به گام آنها را به اسارت درآورند بی تردید علیه آنها خواهند شورید.

بعد از چند روز که از زمان خواندن آن کتاب می گذشت اندکی وقایع روزگار، از زمان انتشار کتاب تا دوره معاصر را بررسی کردم و دریافتم که بخشی از برنامه های اشاره شده در کتاب به وقوع پیوسته و برخی دیگر هم در حال انجام است و به راحتی می توان پیش بینی نمود که بقیه نیز در آینده به مرحله انجام خواهد رسید.

با یکی از دوستان که در آن موقع، یکی از نشریات وزین سیاسی - اجتماعی را مدیریت می کرد در میان گذاشتم و او نیز با علاقه کتاب را خواند و بعد با مشورت هم، اقدام به چاپ و انتشار پروتکل های بیست و چهار گانه در آن نشریه کردیم که چون برای نخستین بار در کشور منتشر می شد، بازتابهای خوبی هم در پی داشت.

اگر با دقت سیر تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشورهای مختلف را بررسی کنید به روشنی در می یابید که زیرساخت تحولات بوجود آمده ریشه در متون مندرج در پروتکلهای یهود دارد و جای هیچ تردیدی نیست که عملیات تغییر و تحولات گذشته ، حال و آینده کشورهای مختلف با مهارت بی نظیر مدیریت می شود.

مهندسی و برنامه ریزی اجرایی رویدادهای اخیر هم به گونه ایست که کمتر کسی به غیر واقعی بودن حرکت ها مشکوک می شود و یا اگر هم تردیدی بوجود آید نتواند به صراحت بیان کند و تنها به این جمله بسنده کند که:

«به نظر می آید که کمی مشکوک است».

بهم ریختگی اوضاع اقتصادی در کشورهای مختلف و در پی آن بحرانهای اجتماعی و سیاسی هرگز نمی تواند بدون مقدمه و برنامه ریزی دقیق باشد و اگر به این اصل معتقد باشیم باید نوع برنامه و مرکز طراحی آن را نیز بدانیم و برای رسیدن به پاسخ صحیح جستجو را ادامه دهیم.

هر چند یکی از اصلی ترین ریشه های بروز بحرانهای اقتصادی تقسیم ناعادلانه ثروت در کشورها است اما روند رو به رشد و مخربانه اغتشاشات برآمده از بحرانهای مذکور کمی غیر طبیعی به نظر می رسد و آهنگ حرکت و سرعت تسری اعتراضات مردمی با سوالات جدی روبرو می باشد.

زبان ساده پروتکل ها این است:

ما مناطق مختلف دنیا را آبستن حوادثی می سازیم که بدنبال آنها هستیم و آنگاه منتظر می مانیم تا در موعد مقرر زایمان صورت گیرد و رویدادهای مورد نظر ما رخ دهد و اگر در زمان تنظیم شده زایمان طبیعی صورت نگیرد با عملیات سزارین، مولود مورد نظر خود را که همان واقعه مورد انتظار ما می باشد خارج می سازیم.

موضوع به همین سادگی است، تعجب هم نکنید چرا که زر، زور و تزویر همیشه شگفتی ساز هستند و غیر ممکن ها را ممکن می سازند.

کمی به اطراف خود نگاه کنید آیا اینگونه نیست؟

گمانه زنی در باره اینکه حرکت های بوجود آمده در مناطق مختلف جهان بیداری اسلامی است یا جنبش ضد سرمایه داری شاید به ما کمک کند تا از وضعیت موجود بتوانیم علیه استکبار جهانی موضع بگیریم و جریانات عملی را بر ضد منافع زورگویان عالم راه اندازی کنیم اما آنچه برای ما ضرورت دارد این است که واقعیت ها را نیز درک کنیم و برای نتایجی که برنامه ریزان اصلی این حرکت ها در نظر گرفته اند برنامه داشته باشیم تا در پایان این ماجرا در وضعیت مطلوب بین المللی قرار گیریم و کمترین صدمات به ما وارد گردد و مهمتر از همه، داشته های خود را که در نتیجه فداکاریهای مردم بوجود آمده است از دست ندهیم.

همه ما شاهدیم که رهبران کشورهای قدرتمند اکنون در مقابل رهبران کشورهایی موضع مخالف گرفته اند که تا همین دیروز به شدت از آنها حمایت می کردند و بقای آنها در گرو حمایت از آنها بود.

قدرتهایی که با حمایت غربی ها بوجود می آیند و با برنامه غربیها از بین می روند و در این میان، ملت ها هستند که همیشه بازنده میدان اند.

زمانی که حضرت مسیح (س) مورد مخالفت یهودیان قرار گرفت، همه اسناد و مدارک لازم برای اثبات پیامبری مسیح مقدس هویدا و آشکار بود اما یهودیان آن زمان می دیدند که منافع اقتصادی آنان بشدت در خطر است و گروهی دیگر بنام پیروان مسیح جای آنان را خواهند گرفت و تنها راه را مخالفت با مسیح دیدند و دیدیم که چه بلاهایی بر سر پیغمبر خدا آوردند.

در زمان پیامبر خاتم (ص) نیز وضعیت چنین بود؛ ابوسفیان بارها به پیغمبر اسلام می گفت که به بتان ما که منشا درآمد ما هستند کاری نداشته باش و بقیه اعمال را انجام بده.

حضرت پیغمبر(ص) هم در پاسخ به آنها می فرمودند که من می خواهم به شماها که بستگان من هستید کمک کنم اما واقعیت آن است که مبارزه با بت و بت پرستی و دعوت به یکتا پرستی اصلی ترین ماموریت من در راه رسالت است.

آیا امروز بتی وجود ندارد و همه ما یکتا پرست شده ایم؟

مردم کشورهای مختلف که افتخار می کنند پیرو ادیان آسمانی اند بیش از خدای واحد درگیر پرستش چه چیزها و چه کسانی هستند؟

آیا از خود پرسیده ایم که چرا پرستش خدا و پیروی از تعالیم او این همه بدبختی می آورد؟

اگر به درستی به این پرسش پاسخ داده شود آنگاه در خواهیم یافت که پرستش غیر خدا ما را به این بدبختی ها سوق داده است.

همه اندیشه هایی که برای مردم برنامه ریزی می کنند تا فاصله خلق و خالق را روز بروز بیشتر کنند در صف استکبار جهانی قرار دارند و مردمی که می خواهند به خدای خود نزدیک شوند، مبارزان واقعی تلقی می گردند.

افکار و اندیشه های دانشوران ارشد یهود که در قالب پروتکل های بیست و چهارگانه تهیه و تدوین شده است با هدف دستیابی به منافع و منابع سرشار ملتها و به بند کشیدن دائمی آنها معطوف است و این رفتار،ادامه حرکت خاخامهای یهودی زمان ظهور حضرت مسیح (س) و پس از آن پیامبر اسلام (ص) است.

فریب و استحمار مردم با عبارت های جذاب و راه اندازی جنبشهای به ظاهر مردمی و آنگاه براندازی حکومتها و جایگزینی افراد دست نشانده آموزش دیده حرکتی است که بر اساس پروتکل ها طراحی شده و به اجرا در می آید و همه ملت های جهان باید هشیار باشند و مطالبات خود را با روشهای درست بدست آورند و از به اجرا در آوردن برنامه های دانشوران ارشد یهود پرهیز کنند و بدانند که همه بدبختی های موجود در نتیجه اجرای برنامه های آنها است که بروز یافته اند و تنها راه ریشه کنی ضعف ها و نارساییها تکیه بر توانمندیهای نیروهای وطنی است.

تغییراتی که کشورهای استکباری بدنبال آن می باشند بی تردید در جهت منافع مردم دنیا نیست و بیش از پیش تضمین کننده منافع صاحبان زر، زور و تزویر است و نتایج آن بزودی آشکار خواهد شد.

این همه هیاهو برای این است که افکار عمومی را به جهت دلخواه خود منحرف سازند تا آنچه آنها اکنون در حال انجام آن هستند در جوی آرام و بدون مزاحمت سرانجام یابد.

  جنبش وال استریت که امروزه به جنبش ضد سرمایه داری مردم فقیر معروف شده است ادامه همان برنامه هایی است که دانشوران ارشد یهود، سالها پیش تهیه کرده اند  و بارها این نمایش آیینی را به اجرا درآورده اند و امید دارند که این برنامه هم مانند برنامه های دیگر با دقت به اجرا برسد و منافع آنان را تضمین نماید.

البته قیام واقعی فقرا در راه است و این قیام بیش از هر چیز دیگری واقعیت دارد؛ چرا که تقسیم ناعادلانه ثروت در بیشتر ممالک جهان باعث بوجود آمدن جنبش های زیرزمینی اما فعال شده و می رود تا تاروپود ظالمان جهان را از هم بپاشاند و  یکی از اهداف جنبش وال استریت، خنثی کردن و به انحراف کشاندن حرکت واقعی مردم دنیا برای رسیدن به رفاه و آزادیهای واقعی است.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:25 http://www.saeidshahrouzfans.blogfa.com

سلام وبلاگ جدید هواداران سعید شهروز افتتاح شد خوشحال میشم نظرتونو بدونم

وبلاگ خوبی داری موفق باشی عزیزم

www.saeidshahrouzfans.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد